Notice: _load_textdomain_just_in_time függvény helytelenül került meghívásra. Translation loading for the twentyseventeen domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Bővebb információ a Hibakeresés a WordPress-ben helyen. (Ez az üzenet a 6.7.0 verzióban került hozzáadásra.) in /home/fsvdhhbn/domains/horvathvaleria.hu/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
ÜZLETI TRÉNINGEK - HorváthValéria

ÜZLETI TRÉNINGEK

FOLYAMATFEJLESZTÉS

Folyamatfejlesztés tréning célja, hogy a résztvevők megtanulják, hogyan vizsgálják felül és fejlesszék a vállalati folyamatokat a hatékonyság növelése és a minőség biztosítása érdekében. A tréning során a résztvevők megismerik a folyamatok elemzését és optimalizálásának alapvető lépéseit.

PROJEKTMENEDZSMENT

A projektmenedzsment képzés célja, hogy a résztvevőket megtanítsa, hogyan építsenek fel és vezessenek sikeres projekteket határidővel és célokkal. A képzés alapvető fogalmakat fog bemutatni a projektek kezdetétől, a tervezésétől a zárásig. A képzés során a résztvevők megismerik az alábbi kulcsfontosságú elemeket. Hogyan tartsanak be határidőket, hogyan delegáljanak, hogyan tervezzenek, hogyan állítsanak fel célokat.

HATÉKONY KOMMUNIKÁCIÓ

A hatékony kommunikációs képzés célja, hogy fejlessze az emberek képességét másokkal hatékony és harmonikus kommunikációra. Ennek során fontos szerepe van az önérvényesítésnek és az asszertív kommunikációnak is. Az önérvényesítés azt jelenti, hogy képesek vagyunk kifejezni saját érzéseinket, véleményünket és szükségleteinket anélkül, hogy megsértenénk vagy megbántanánk másokat. Fontos, hogy megtanuljuk érzéseinket és gondolatainkat hatékonyan kifejezni, mivel ez segít megőrizni az egészséges kapcsolatokat és elkerülni a konfliktusokat. Az asszertív kommunikáció pedig olyan kommunikációs stílust, amely lehetővé teszi, hogy tisztelettel és hatékonyan fejezzük ki magunkat, figyelembe véve mások érzéseit és igényeit is. Az asszertív kommunikáció segít elkerülni a passzív vagy agresszív viselkedést, és lehetővé teszi a nyílt és őszinte kommunikációt.